Halplan og undervisningsplan

Springning

Springning må kun forekomme i den store hal mandag hos Sønke og onsdag hos Torben.

Der er mulighed for løsspringning i den lille hal, lørdage fra kl. 8-10 og mulighed for springning i den lille hal, lørdage fra kl. 10-15. Gældende regler skal naturligvis overholdes. Man kan reservere en tid til springning i vores Facebookgruppe:

Springning Mønterhøj, lørdag 10-15

Longering

Udendørs longering må foregår på den lille dressurbane, nærmest staldene.

Longering er tilladt i den lille hal de dage/tider der er afsat til det i halplanen. Eller hvis det godkendes af de øvrige ryttere i både den lille- og store hal. Det er aldrig tilladt at longere når der undervises i hallerne. Longeringen skal foregå således, at der tages hensyn til bunden.

Brug af klubbens faciliteter
For at kunne gøre brug af klubbens faciliteter er det et krav, at man samtidig er medlem af Aabenraa Rideklub, medmindre andet er aftalt på forhånd med bestyrelsen.