Arbejdsweekend d. 14.og 15. jan. 2012

2012-01-17 12:00

Arbejdsweekend d. 14-15. januar 2012

Hej alle I skønne hestemennesker

Arbejdsweekenden blev godt besøgt, og der var sørget for det hele. Først hyggelig morgenmad og senere, da der blev tændt op i grillen, stod menuen på ringridderpølser og kartoffelsalat.

Til de fremmødte skal lyde et 1000 tak for en super god og effektiv weekend!! Vi nåede mere end planlagt!

Det gamle køkken er belvet tømt, revet ned og smidt ud! Her efter er rummet blevet rengjort og malet. Og et nyt køkken er under opbygning. Michel, Jan og Kim er et par ivrige tovholdere på projektet. - har du lidt tid til overs og lyst til at give en hånd med, så endelig meld dig! (kontakt Helle på 21966925)

Der blev ryddet op og gjort godt og grundigt rent i stævnesekretariatet - nu er det klar til årets mange stævner - se aktivitetskalenderen.

På nul komma fem var både dressurhegnet på den bagerste sandbane, samt springene på den midterste sandbane ryddet væk. Dressurhegnet kom på loftet og springmaterialerne er kommet i det lille ridehus. Der er lavet nye trælegter så der nu også er bomme oppe bag barrieret i den lille hal.- -

Derudover blev der oppe på springbanen ryddet op i arealerne til springmaterialerne. - dette er nu også klar til den kommende stævnesæson.

På toiletterne blev der også gjort et kæmpe stykke arbejde. De blev total rengjorte og dernæst istandsat og malet i mønterhøjs logofarver - Myntegrøn!

Og til sidst, men ikke mindst er der blevet fjernet spindelsvæv i stalde og i begge sadelrum.

Tak til forældre og ryttere for den fede indsats!

De venligste hilsner

Bestyrelsen og den daglige ledelse.