Tak for hjælpen - og flere stævner på vej

2012-02-23 13:01
Så er vores klubstævne veloverstået, og på trods af at stævnet var i den sidste weekend af vinterferien, havde vi et pænt fremmøde til vores klasser - specielt på pony-siden.

Vi havde en flok hjælpere under stævnet, som gjorde en fantastisk indsats, og som virkelig var med til at få det hele til at køre på skinner, så det var jo bare dejligt. :)
En STOR tak til alle, som var med til at få stævnet til at blive en succes. PIGER - I var alt for seje!!!
Men men men... det var - som altid - Tordenskiolds soldater, der mødte op og gav den hele armen.

Mønterhøj går en lang stævnesæson i møde, og for at vi også i fremtiden kan holde nogle solide stævner med et højt niveau, så har vi brug for, at der er flere, der giver en hånd med, så det ikke altid er de samme, byrden ligger på.
Stævnerne udgør en vigtig del af rideklubbens økonomi, og økonomien omkring stævnerne afhænger som sagt af, hvad for et niveau vi lægger for dagen.

SÅ: Der bliver hængt hjælperlister op på opslagstavlen ved rytterstuen. Både for næste weekends C-stævne i ponydressur, og for det C-stævne, der kommer den 17/18 marts, som er et springstævne for både ponyer og heste. MELD JER PÅ! Vi har hårdt brug for jeres hjælp!
Samtidig gør det planlægningen MEGET nemmere for stævneudvalget, hvis vi kan se på hjælperlisten, at de forskellige poster er dækket ind.

Giv jeres klub en hjælpende hånd. Det er faktisk rigtig hyggeligt. :)