SE HER SE HER!!! Opdaterede klasselister til søndagens stævne!

2012-02-27 18:30
Kære stævneryttere

Så er søndagens startlister blevet opdateret.
Her er de endelige startlister for søndagens stævne. Klik på linket HER for at se dem.

RYTTERINFO:

Husk gyldigt hestepas og konkurrenceregistrering, da TD'er gerne vil se hestepas ved ankomst.

Cafeteria og sekretariat åbner en time før første klasse og lukker når sidste klasse er slut. I cafeteriaet sælges et mindre udvalg af mad, drikkevarer, slik og kage. Både i sekretariatet og i cafeteriat tages der KUN imod kontant betaling. Vi tager IKKE imod dankort.

Under hele stævnet kan i henvende jer til sekretariatet i rytterstuen. Det er også her TD'er kan kontaktes.

Dommer i alle klasser lørdag er Ulla Martens, og dommer i alle klasser søndag er Lise-Lotte Jacobsen. Teknisk Delegeret er Carl-Christian Petersen.

HUSK: Al færdsel på Aabenraa Rideklubs arealer sker på eget ansvar.

Der er mulighed for opstaldning mod betaling.

I dårligt vejr kan opsadling af ponyerne finde sted i den lange stald på siden af det store ridehus. Al opsadling i pony-stalden frabedes.

Vi glæder os meget til at se jer alle sammen til et forhåbentlig vellykket stævne.

Mvh.
Line Leonhard