Resultatindberetning

2013-04-08 12:02

Rangliste med klubmesterskab 2013

Formålet med ranglisten er at ramme bredt, så alle i klubben kan deltage på lige fod. Uanset om man rider interne stævner for Haflinger, ponylandsstævner, klubstævner, distriksstævner osv.

Ligeledes er det et mål, at holde ”liv i stillingen” hele året rundt. Dvs. Ajourføring hver måned. 1. Hvert år uddeles der på generalforsamlingen for det forgangne år vandrepokaler samt medaljer til den 1. og 2. rangerende ekvipage både for hest og pony i henholdsvis spring og dressur.

Klubben har flg. vandre pokaler i omløb:

C.E. Andresens vandrepokal for juniorer under 18 år

Regler:

Kun C- og B-stævner er pointgivende (distrikts- og landsstævner)

Mesterskabsklasser eks. SJM og DM sidestilles med Landsstævner.

Hans Tarps Jubilæumsvandrepokal for seniorer over 18 år

Regler:

Kun E- og D- og C-stævner er pointgivende! (klub- og distriktsstævner)

Klubmesterskabs vandrepokaler

Klubmester for elevhest

Klubmester for pony dressur

Klubmester for pony spring

Klubmester for hest spring

Klubmester for hest dressur

Regler:

1. Kun E- og D-stævner (klubstævner) er pointgivende!

2. Hver kategori bliver hædret og modtager en medalje. Således at 1. rangerende modtager medalje med rødt bånd og 2. rangerende medalje med blåt bånd.

3. Send dine resultater til helle.svennesen@privat.dk, gerne indenfor 30 dage efter at resultaterne er opnået. Eller skriv dine resultater op på resultatlisten på opslagstavlen.

4. Der skrives dato for opnået resultat, stævne, placering, navn på dig og din hest.

Og naturligvis kun resultater der er redet hjem for ABR.

5. Listen opdateres hver mdr., så du kan følge med i, hvordan du ligger.

Der gives point efter følgende pointsystem: Placering

1. A-stævne 30 point, B-stævne 25 point, C-stævne 20 point, D-stævne 15 point

2. A-stævne 25 point, B-stævne 20 point, C-stævne 15 point, D-stævne 10 point

Øvrige placeringer A-stævne 20 point, B-stævne 15 point, C-stævne 10 point og D- 5 point

Alle 0 runder i U-klasser/spring tæller som øvrige placeringer. Ikke som vundet klasse.

Alle interne resultater opnået i avlsregi, f.eks. Haflinger-/ fjordheste-/ sportspony-stævner

tæller som D-stævner. Alle DRF’s breddeaktiviteter gælder som d-stævne f.eks. stafetspring,kvadrille/Par de Deux mm.

Se også på hjemmesiden under fanen STÆVNER- Resultatindberetning