DM guld til Caroline og Elina 17

2013-09-21 14:43

14 årig Caroline Svennesen og hendes 19 årige pony Elina 17, blev samlet guldvinder i DM for kat II pony i military.

Dressur og spring blev redet lørdag i det skønneste sommervejr. Dressur disciplinen er ikke ekvipagen stærkeste side og de måtte tage til takke med en 5. plads. Spring disciplinen gik super godt og en fejlfri bane gav ekvipagen adgang til terræn disciplinen om søndagen.

Terrænbanen var af meget høj sværhedsgrad og banen var fugtig efter nattens regn. 2 af feltets dygtigste ryttere havde fejl på banen og fald fra hest inden Caroline’s start. Caroline red den 2 km lange bane fejlfrit og kun 7 sek. fra ideal tid. De blev den eneste ekvipage der formåede at ride banen fejlfrit og blev suverænt disciplin vinder i terrænet.