Hestepas vises i kl. 1,2,3,6,7,12

2014-03-13 21:01
JBK horse Show sponsorerer ialt 6 billetter á kr. 300,- til C-dressur stævnet i den kommende weekend. Der rides om 3 stk. billetter til fredag den 17. oktober (Championatsfinale) og 3 stk. billetter til søndag den 19. oktober (Wordl Cup og CSI*/***).

TD’er ønsker at se hestepas i flg klasser 1+2 6+7 12+3

DET ER GLÆDELIGT, AT HANDICAPRYTTERE RIDER MED TIL VORES C-STÆVNER. DET KAN VÆRE SVÆRT, AT SKELNE DEM FRA RYTTERE UDEN HANDICAP. OG FOR AT UNDGÅ UNØDVENDIG UNDREN, OPLYSES DET HÉR, AT RYTTERNE HAR DISPENSATION TIL, AT RIDE MED FLERE HJÆLPEMIDLER.

Kørselsvejledning OBS:
Ryttere nordfra / motorvejs afkørsel Rødekro, skal IKKE lade sig dirigere ad Nymølle. Kør forbi Nymølle og fortsæt ind mod Aabenraa. Benyt næste rute. Se mere under stævner på hjemmesiden.