Info vedr. betaling

2015-01-04 21:40
Kære medlemmer af Aabenraa Rideklub !

Der er problemer med, at medlemmer ikke betaler til tiden for undervisning og banekort. Det giver en masse administration.

Endvidere er det administrativt tungt, at imødekomme ønsker om at få korrigeret opkrævningerne, når der i et eller andet omfang ikke gøres brug af banekortet, eller der meldes afbud til undervisning.

Bestyrelsen arbejder på at gøre det til en overkommelig opgave at administrere klubbens aktiviteter.

Bestyrelsen har derfor besluttet, at tilmelding til undervisning og køb af banekort er bindende for 1 måned, og skal betales forud. Endvidere har vi besluttet, at man uanset årsag ikke får pengene tilbage, hvis man ikke kommer til undervisningen eller ikke bruger banekortet. Vores indmeldelsesblanket er også udformet i overensstemmelse dermed.

Hvis man derfor ikke senest den 20. har meddelt, at man i den følgende kalendermåned ikke ønsker at ride på klubbens baner hhv. ikke ønsker at deltage i undervisning, skal der betales på sædvanlig vis for den følgende måned. Dette uanset man ikke gør brug af sit banekort og ikke kommer til undervisning. I helt ekstraordinære situationer kan man henvende sig til klubbens formand for at drøfte mulighederne for en mere fleksibel løsning.

Framelding skal for så vidt angår banekort ske skriftligt til aabenraarideklub@mail.dk. Framelding til undervisning skal ske til underviseren.

Hvis man ikke betaler, vil man blive forment adgang til at ride på banerne og deltage i undervisningen, indtil restancerne er udlignet.

Aabenraa Rideklub