Varsling omkring prisændringer for sæson 11/12

2011-09-07 12:00

Bestyrelsen i ABR – Mønterhøj, ændre priserne for sæsonen 11/12 på baggrund af øget udgifter til foder, halm og vedligeholdelse af faciliteterne på Mønterhøj.

Vi øger også prisen for opstaldning på baggrund af den diskussion vi havde i forbindelse med Sydjysk Hors Show omkring udflytning fra staldene.

I vores kontrakt har vi hjemmel til at bede opstalder om at flytte deres heste under store ride arrangementer, dette for at vi kan få en leje indtægt fra arrangørerne af stævnet.

Vi vil i fremtiden ikke påtvinge vores opstalder at flytte ud og derved pålægge dem ekstra omkostninger.

Etablissement

I forbindelse med vores prisændringer vil vi ændre vores praksis over for rytter der bruger vores faciliteter.

Alle IKKE OPSTALDER skal krydse sig af på det ophængte skema HVER gang de benytter vores faciliteter.

For at kunne håndtere dette vil vi i fremtiden ved forglemmelse betragte det som værende = et mdr. kort og der vil blive fremsendt faktura på kr. 400,-

Årsagen er den at vi ved flere lejligheder har observeret at der er rytter der har glemt at sætte deres kryds og vi kan ikke se hvor mange gange dette sker – derfor dette tiltag

Priserne vil træde kraft på pr. 1. oktober 2011 dog vil prisstigningerne først træde i kræft for opstalder pr. 1. november 2011 pga. kalkning af egen boks.

Alle de nye priser kan ses her på hjemmesiden under "priser"

Aabenraa Rideklub

Bestyrelsen