Forside    Nyheder    Stævner    Tip en ven         Bookmark and Share
 

Æ Knokle-pokal

Hvem skal have årets "Knokle-pokal"?

Vi har i bestyrelsen blevet enige om, at der skal sættes en vandrepokal på højkant, som udleveres hvert år til generalforsamlingen. Denne er for en ekstra-ordinær arbejds/indsats for klubben.

Synes DU, der er én person, som har gjort en ekstra indsats for klubben, og som har fortjent et ekstra skulderklap?

Det kan være én, som i "det skjulte" har gået og lavet noget som man ikke liige sådan lægger mærke til, en der altid stiller op når der skal laves noget osv.

Du indstiller ved at skrive person samt din begrundelse på mail til: tina.ch@live.dk INDEN d.16/3-2015 kl.12.00.

Priser og hold! 
 
 
 
 

Undervisere

 
Torben Christensen 61 54 19 46 Mandage og fredage hold, samt enetimer + springning
 
Bettina Petersen 28 55 72 47 tirsdage

Anna Sophia Petersen 28 40 82 80 hold onsdag og minispring


Alt vedr. opstaldning - ring til Sønke Iwersen 22 49 48 11

Har du en pony, som klubben må bruge til elevholdene, kan du få den opstaldet i selvpasser box for 500,kr pr måned inkl. banekort

Vores elevpony Suprice er tilbage. Er der nogen der ønsker halvpart, kan Formanden Solvejg kontaktes. Surprice er en sød kategori 2 pony.
 
Undervisningen holder Påskeferie 30/03-06/04
 

Generalforsamling

Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling den 24. marts 2015 kl. 19:00 i Nygadehuset, Nygade 23 A, 6200 Aabenraa.

Forslag, der ønskes behandlet, skal være bestyrelsen i hænde senest den 10. marts 2015.

Dagsordenen er:

1.    Valg af dirigent

2.    Bestyrelsens beretning

3.    Godkendelse af regnskabet for 2014

4.    Fastsættelse af kontingent

5.    Uddeling af pokaler

6.    Behandling af forslag til vedtægtsændringer

7.    Behandling af indkomne forslag

8.    Valg af bestyrelsesmedlemmer
(Manuela Mair, Tina Callø og Lone Thomsen udtræder og genopstiller ikke)

9.    Valg af suppleanter til bestyrelsen

10. Valg af 1 juniorrepræsentant og en suppleant for denne

11. Valg af revisor og revisorsuppleant

Forslaget til vedtægtsændringer kan ses her...

På bestyrelsens vegne
Solvejg Winkler
 
 
Aabenraa Rideklub har lejet den store ridehal, rytterstuen og toiletterne af "Andelselskabet Aabenraa og Omegns Ridehal", 
 

Nyheder

Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling 
01-03-2015
den 24. marts 2015 kl. 19:00 i Nygadehuset, Nygade 23 A, 6200 Aabenraa.Forslag,

Nyhed fra Rideforbundet 
27-02-2015
Kære medlemmer! I kan helt gratis, oprette en profil på DRF Go.   Derved opnår

Aflyst. Fastelavn-stævne 14.februar 2015 
18-01-2015
Desværre aflyst AABENRAA RIDEKLUB FASTELAVNSSTÆVNE D. 14/2 2015Inviterede

Ny dato for generalforsamlingen. Nu 24.3.2015 kl 19.00 
15-01-2015
Generalforsamlingen bliver den 24.3.2015 kl 19.00 Nygadehuset lokale 2 i

Info vedr. betaling 
04-01-2015
Kære medlemmer af Aabenraa Rideklub !Der er problemer med, at medlemmer ikke

Ferier i 2015 
04-01-2015
Undervisningen holder   Påskeferie 30/03-06/04St. Bededag 01/05Pinse

 
Aabenraa Rideklub Mønterhøj | Mønterhøjvej 41, 6200 Aabenraa