Godt dressurstævne på Mønterhøj

2013-03-18 17:19

Vi har fundet vinderen af de 1000 kr. og hæderen tilfaldt klubbens egen rytter Maria Lange Petersen på hesten Spartacus, som hun rider og uddanner for Hestecenter Bremmerholm (v/Susanne & Søren Blicher).

Stævnet bar igen præg af rigtig god stemning iblandt rytterne og mange formaninger om, at rytterne komme helt sikkert igen til næste stævne.

Rytterne har taget rigtig godt i mod klubbens nye ”varemærke” med puljedotering og ”titlen som stævnets mest vindende ekvipage”. Det er også sjovt at ride om penge i puljedotering når der er 25 ekvipager i hver klasse. Hvilket betyder mere end 600 kr. til 1. pladsen!

Klubben var stolte af at kunne præstere næsten udsolgt i alle klasser både lørdag og søndag med hhv 85 og 83 anmeldte ekvipager. Desværre sendte Kong Vinter et ublidt snestrejf ind over os lørdag, hvilket betød at nogle ryttere meldte fra om søndagen.

På gensyn til næste C-stævne i dressur til Oktober. Her udvider vi med 3 dages stævneaktivitet sammenlagt med vores pony C-stævne i dressur.

Den mest vindende dressurekvipage 16.-17. Marts 2013 se oversigt her...