Rytterinfo til stævnet 10. - 11. august 2013

2013-08-06 09:51

Der vil være åbent for efteranmelding frem til torsdag til ordinær takst.

Sponsorer af flotte ærespræmier og gavekort er Dresler Rideudstyr, By Weber, Sydjysk Rideudstyr og Horze.

Distrikt 8 uddeler rødt æresdækken til vinder i finalen samt flotte æressløjfer og staldpalquette til de 3 først placerede.

Alle ryttere der starter, individuelt - distrikt8 mesterskab, bedes udfylde én speakerseddel (link) og sende til helle.svennesen@privat.dk. Alternativt kan den afleveres i dressur / spring sekretariatet senest kl. 9.30 på lørdag.

Distrikt 8 mesterskab for klubhold vil blive afviklet senere på sæsonen.

Endelig tid og sted kommer på distrikt8’s hjemmeside.

Lørdag kl. 16.00 – Lodtrækning om startrækkefølge til finalen i pony dressur og pony spring.

Lørdag kl. 18.00 – Lodtrækning om startrækkefølge til finalen i hest dressur og hest spring.

(Rytterne skal ikke nødvendigvis selv være til stede, ”Lykkens Pamfilius” lægger start tider op på Live kl. 20.00)

Kvalifikation / Finalerne for pony bliver opdelt i kategori. Såfremt der er min. 3 ryttere i klassen.

Alt spring foregår på græsbane. (på DRFlive er, hest og pony opdelt i bane 1 & 2, kun for overskuelighedens skyld)

Cafeteriat i gården serverer lækker mad i hele weekenden. (Mad kan reserveres forud, sms med antal + dag til tlf. 2840 9443)

Lørdag:

Kalkun gyros med ris og tzatziki blandet salat samt flute. Pris kr. 65.-

Søndag:

Gryderet med kartoffelmos og råkost salat. Pris kr. 65.-

Morgenmad:

1 stk rundstykke med ost/pålæg og en kop kaffe. Kr. 20.-

Sydjysk Rideudstyr har 5 års fødselsdag og fylder deres salgsstand med gode tilbud.