Præsentation af Aabenraa Rideklubs Pony dressur hold til Sydjysk Mesterskab 2016

2016-06-15 08:25
Holdet deltager i konkurrencen om titlen som Sydjysk Mester.

Et hold består af fire ponyekvipager, der for at kunne deltage, skal opnå kvalifikation i dressurkonkurrence inden.

To ekvipager rider LA1 og de andre to LA3. Vi stiller med et stærkt og fleksibelt hold. Alle fire ryttere har opnået kvalifikation i første forsøg og er kvalificeret i begge sværhedsgrader.

De Sydjyske Mesterskaber i 2016 afholdes i Billund den 21. august.

Pigerne har nogle få ting de gerne vil have 4 ens af, så man kan se de er et hold. Kender du en der evt. er interesseret i et lille sponsorat, så kontakt Britta Bennetsen Colmorn.

Frederikke Molberg Schau & Bjerregårds Beethoven
LA3 ekvipage

Frederikke er 15 år og ’Baby’ 9 år.

Frederikke har redet siden hun blev født og har haft Baby i seks år.

Ekvipagen har i 2016 deltaget i individuelt Sydjysk Mesterskab i både military og dressur og løb med titlen i military. Derudover har de mange sejre og placeringer bag sig og er indehaver af andre mesterskabstitler – bl.a. Distriktsmester i Dressur 2015 og Klubmester 2015.

Nana-Thilde Bennetsen Colmorm & Chiquita
LA1 ekvipage

Nana-Thilde og Chiquita er begge 13 år.

Nana-Thilde var 3 år gammel da hun begyndte at ride. Et år senere fik hun sin første pony. Chiquita har været hendes i de sidste fire år.
Ekvipagen deltog i år i individuelt Sydjysk Mesterskab i dressur. De har sammen mange flotte resultater, placeringer og sejre. På klubbens resultat-rangliste for 2016 for stævneryttere, er de lige nu placeret som nummer 2.

Simone Jørgensen & Patrik af Hvarre
LA3 ekvipage

Simone er 13 år og Patrik er 6 år.

Simone har redet siden hun var 4 år gammel. Hun købte Patrik sidste år og Simones flotte arbejde med at uddanne en helt ung pony kan ses på resultaterne fra stævnebanerne, hvor de næsten altid kommer hjem med sejr eller placering.

Ekvipagen deltog i individuelt Sydjysk Mesterskab i dressur i år og deltager også i Hold DM for pony dressur senere på året.

Theresa Dalsgaard & Katrevels Abigail
LA1 ekvipage

Theresa er 11 år og ’Abi’ 9 år.

Theresa har været vild med heste hele sit liv og fik sin første pony da hun var 6 år. Theresa og Abi har dannet par siden efteråret.

Ekvipagen har i år deltaget i individuelt Sydjysk Mesterskab i dressur. I 2015 vandt de Kür Pokalen.

Ligeledes har de allerede adskillige flotte resultater, placeringer og sejre med fra stævnebanerne.