Springning om lørdagen fra kl. 9-14

2021-11-06 07:45
Springning om lørdagen fra kl. 9-14

Da der har været efterspørgsel efter at kunne se hvornår andre springer, har vi oprettet en Facebook-gruppe til formålet. Alle medlemmer er velkomne til at deltage i gruppen, uanset om man springer eller ej. Her kan man skrive, hvornår man gerne vil springe, samt have mulighed for at lave aftaler om at springe sammen, bygge bane sammen, overtage en bygget bane, hvis nogen springer før en selv, nedtagning af bane osv. Det er en god og fleksibel løsning, som vi mener tilgodeser de behov der er, bedst muligt.
Må man springe, selvom man ikke har meldt ind på en tid i Facebook-gruppen? Ja, det må man naturligvis gerne, men form ålet med gruppen er netop, at andre kan se, hvornår der er frit, og melde ind på de tider.

Derfor vil de, der har meldt ind på den pågældende tid i Facebook-gruppen altid HAVE FORTRINSRET. Det vil sige, at hvis du ikke har meldt ind på en tid i gruppen, kan du ikke forvente at kunne komme til at springe.
Hver onsdag klokken 10.00 lægges ny plan op, for kommende lørdag.

Du finder gruppen her:

Samtidig vil vi gøre opmærksom på, at det ikke er tilladt at springe udover de tidspunkter, der er afsat til det i halplanen.