Hvem var det der vandt i dag!! - Det var dem fra Mønterhøj af!!

2011-09-16 12:00
Idag gik Laura F og Laura K LIVE med DR Ramasjang. De dystede i Ramachancen mod det lokale svømmehold.

De to Lauraer var i top form og vandt Ramachance pokalen med stil!

I rytterstuen på Mønterhøj var stemningen høj. ca. 30 glade medlemmer var til fællesspisning og da DR Ramasjang gik LIVE blev stemningen så høj at opbakningen bestemt har kunne høres helt ned til biblioteket hvor optagelserne foregik.
Laura og Laura fik en glædelig modtagelse da de ankom til ridecenteret her til aften.

Mønterhøj har endnu engang sat sig på Danmarkskortet og Ramachance pokalen står nu i rytterstuen sammen med pokalen var DM i stafetspring!

Tillykke piger og klap på skulderen for den flotte indsats!

Ramachancen genudsenden i morgen torsdag kl 16.00

Ferdag kl 17 på dyreskuepladsen er der igen gang i Mønterhøj og Ramasjang.
Denne gang er det Line Clausen og Annamaria Boilsen der skal på skærmen. Pigerne skal vise DK hvad ringridning er og går ud på.

Alle er velkommen til at deltage. kom i god tid.

Se Laura og Laura kæmpe sig til sejr her: