Placering til Maria og Windor i dressur til internaltional stævne i Odense

2011-10-30 12:00

Beretning fra Maria og Windor:

I efterårsferien blev JBK Horse Show og World Cup afholdt i Odense Congres Center. Da Maria og Windor blev nr. 4 til DM, var de udtaget til at deltage i pony-klassen, hvor der også var topryttere med fra Tyskland, Holland, Norge og Sverige.

Det var rigtig spændende, da der skulle rides i den meget store og pyntede Arena Fyn i Odense Congres Center, men Windor tog det pænt og det blev til en flot 4. plads i PRM om torsdagen med 69,1 %.

Maria og Windor var dermed videre til lørdagens KÜR finale, hvor kun de 10 bedste ekvipager gik videre.

Om lørdagen spændte Windor meget op over de mange tilskuere og musikken, men red alligevel 69,5 % som rakte til en flot 7. plads. Placeringerne lå meget tæt da der fra 9. pladsen til 2. pladsen kun var 1.2% imellem, et rigtig godt stævne for ekvipagen fra Mønterhøj.