RYTTERINFO til stævnet d. 18/19 februar

2012-02-11 14:43
Aabenraa Rideklub glæder sig til at se jer alle til vores dressur-stævne den 18/19. februar. Der er dog lige et par ting, vi vil gøre opmærksom på.

1) Vi byder alle ryttere, officials og publikum velkommen i Aabenraa Rideklub og
håber på nogle gode stævne dage, afviklet i god sportslig ånd.
Vi gør opmærksom på DRF ´s reglementer, OUT samt fællesbestemmelserne for
Distrikt 8 er gældende.

2) Vi fraråder alt kørsel over Nymøllevej. Kør via Vestermarksvej (nu Søstvej) el. Tøndervej. (STOL IKKE PÅ GPS-EN - STOL PÅ OS!)
Der kan være glat på vejene på grund af sne og frost, og vi anbefaler al transport af heste med 4-hjulstræk. Se KØRSELSVEJLEDNING på forsiden.

3) Al færdsel på Aabenraa Rideklubs arealer sker på eget ansvar.

4) Cafeteriet er åbent en halv time før første klasse starter, hvor der vil være en del
lækkert at byde på. Varmt som koldt.

5) Sekretariats-telefon under stævnet: 2025 7689.
Sekretariatet er åben 1 time før den første klasse starter og til slut.
Kontaktperson før stævnet er Line Leonhard: 2025 7689 KUN: Man. – Tors. kl. 20. – 21.
Telefonen aflyttes ikke og SMS svares ikke. Kontakt meget gerne pr. mail: aabenraarideklub@live.dk

6) Endelige starttider oplyses på www.aabenraarideklub.dk aftenen inden senest
klokken 20.00.

7) Da der ikke rides om doteringer, og der kun er få ponyryttere i hver kategori, har vi valgt at slå ponykategorierne sammen indenfor hver enkelt klasse.

8) Der skal rides med stævne nr. som selv medbringes.
Vi håber at se jer alle til et forhåbentlig godt og hyggeligt stævne.