Pressemeddelelse - Glæde i Aabenraa Rideklub

2018-06-25 21:30
Pressemeddelelse

Glæde i Aabenraa Rideklub

Fredag blev klubben nye LED lamper, fiberbund og ny banebelægning på udendørsbane fejret.

Aabenraa Rideklub har været så heldig at modtage en stor donation fra SE Vækstpuljerne (76.890,-kr), samt et mindre beløb fra Mads Clausen Fonden (10.000,-kr) sidste år. Det har sat gang i klubbens medlemmer (og elektrikeren fra Genner EL). Lamper er udskiftet med nye LED lamper og klubbens medlemmer har lagt ny bund i ridehallen og ny belægning på en udendørsbane.

Medlemmerne af klubben og repræsentant for SE Vækstpuljerne, Peter Jørgensen fejrede begivenheden fredag aften og derefter var Mønterhøj således klar til Sct. Hans stævne med gæster udefra.

Hele weekenden har både gæster og medlemmer på både heste og ponyer konkurreret i dressur