NY hjemmeside

Så er vores nye hjemmeside endelig live. Vi håber du kan lide den. Den er endnu under opbygning, så hav venligst tålmodighed.

Har du spørgsmål, ris eller ros, hører vi rigtig gerne fra dig på vores mail:

aabenraarideklub@mail.dk

Bestyrelsen Aabenraa Rideklub, Mønterhøj

Klubbens nyheder

• Kommende Arrangementer:

10. August 2024 – Vi holder 70 års jubilæumsfest – SE INVITATIONEN HER

12. oktober 2024 – C-Stævne med d-klasse i dressur – Tilmelding lige HER

13. oktober 2024 – D-Stævne i dressur – Tilmelding lige HER

• Nye Regler

Læs dem her: Link til PDF

Om Mønterhøj

Aabenraa Rideklub er beliggende på Mønterhøjvej i Aabenraa. Et dejligt sted midt i en af de mange skove, som omkranser Aabenraa by.

Aabenraa Rideklub er stiftet 18. august 1954, og har siden 1964 lejet sig ind på Mønterhøj som Aabenraa og Omegns Ridehal erhvervede efter en større indsats af initiativtagerne. Vi har nogle lækre faciliteter og i dag er der to ridehaller (20x40m og 20x60m), begge med fiberbund, og 3 udendørs dressurbaner (1 med fiberbund), hvoraf den ene af banerne bruges til spring i udendørssæsonen. Klubben har plads til knap 30 heste, som opstaldes i virkelig lækre bokse i vores stalde. Der er både mellemstore og helt store bokse. ALLE bokse har vinduer der kan åbnes og der er en god luft i alle vores stalde.

Klubben har medlemmer i alle aldre, som deltager i ridesportens forskellige discipliner – mange med gode resultater. Klubben afholder både ridestævner, sociale aktiviteter, arbejdsdage og andet som skaber et godt klubliv.

Pt er vi ca 150 medlemmer, som nyder hestene i Aabenraas bedste rideklub 😉