Referat fra stævneudvalg

Deltagere: Jette, Pernille, Sanne og Gitte H

Afbud fra: Pia, Maria T, Maria F og Britta
  1. Cafeteriaet: Gitte Iversen har sagt ja til, at hjælpe Pia med indkøb m. m
  2. Dommere og pengepræmie: Jette har bestilt dommerne, mangler kun 1. Hun har stævne mobil og sørger for pengepræmier.
  3. Pynt/blomster: Sanne og Camilla står for pynt og blomster.
  4. Tjek af dommertårn og anlæg: Kedde sørger for.
  5. Tjek af rosetter og staldblanketter: Britta sørger for.
  6. Tjek af papir til printer, opdatering af sponsorliste og optælling af sponsorgaver: Gitte H sørger for dette. Rikke er stoppet i sponsorudvalget.
  7. Hjælperliste: Sanne
  8. IT ansvarlig: Maria F, sørger for starttider lørdag og søndag. Obs vi skal evt skaffe en computer til om søndagen.
  9. Parkering: Pernille.
  10. Ordne baner: Sønke køre baner om fredagen. Maria T’s mand spørges om, han kan køre baner om lørdagen?

Stævneudvalget mødes igen fredag d. 27/9- 2019 kl 17.00, til det sidste planlægning og er i løbende kontakt før og under stævnet.

Referat Gitte H