Funktionsbeskrivelser udvalg

Opdateret april 2019

FUNKTIONSBESKRIVELSER FOR UDVALG

Generelt for alle udvalg

Hvert enkelt udvalg skal udpege en tovholder, der referer/har kontakt til et af bestyrelsens medlemmer.
Der skal laves et referat, når udvalget har holdt møde, hvoraf det fremgår, hvad man har drøftet og besluttet. Mødereferater sendes i filformat til: mingramm@hotmail.dk, så de kan blive lagt på klubbens hjemmeside under de respektive udvalg. Gem også gerne i udvalgets Facebookgruppe.

Arrangementer offentliggøres på klubbens hjemmeside(send til mingramm@hotmail.dk), samt klubbens Facebookside.

Når der afvikles arrangementer med udgifter og/eller indtægter, skal der straks udarbejdes et regnskab, der vedlagt dokumentation for udgifterne og indtægterne (kvitteringer o. lign.) sammen med overskuddet udleveres til klubbens kasserer

Efter alle arrangementer skal der ryddes op