Kontakt inden stævnet

abrstaevne@outlook.dk

KØRSELSVEJLEDNING TIL STÆVNER:

Adresse: Aabenraa Rideklub, Mønterhøjvej 41, 6200 Aabenraa

Når I kommer nordfra (evt motorvej) ad Løgumklostervej vil jeres GPS foreslå jer at køre ad Nymøllevej lige efter skoven - Det skal I IKKE.

Hvis I kommer sydfra, er det det bedste at køre ad Tøndervej indtil I når bygrænsen, og så dreje ad Gl. Tøndervej ind til Enemarksvej.
Hvis I kommer nordfra, skal I ad Løgumklostervej ned til kryds nr. 2 ved Fakta. Drej så ad Vestvejen til højre, og så ind ad Søstvej, som ligger anden vej på højre hånd, når I er drejet ind ad Vestvejen.
Følg Søstvej helt til I kommer til et kryds, hvor I enten kan dreje mod Nymølle til højre, eller til venstre ad Enemarksvej. Drej til venstre.
Når I er kommet forbi en gård med en masse hestetrailere på højre hånd, kommer Mønterhøjvej lige efter.

De to veje er de eneste, der er farbare! Når I kommer ad Løgumklostervej vil jeres GPS foreslå jer at køre ad Nymøllevej lige efter skoven - Det skal I IKKE.
Der er en træbro, som ikke kan klare vægten af en hestetrailer, og vejen er meget smal hele vejen ned til Nymølle.

Fortsæt derfor ad Løgumklostervej til I rammer lyskryds nr. 2. og drej så til højre ad Søstvej, som beskrevet ovenfor.