5 hold i byen!
23-06-2011 12:00
Aabenraa Rideklub har den komende weekend 2 hold afsted på Vilhelmsborg til DM i stafetspring og 3 hold i Rødekro til hold dressur på Sydjysk Rideklub.
I alt er 20 rytter på farten i weekenden og vi ønsker rytterne held og lykke i de spændende tuneringer!
Ole Linnet starter onsdag d. 17. Aug.
21-06-2011 12:00
Vil du ride ved Ole?? - Nu har du muligheden for det her på Mønterhøj.
Ole vil hver onsdag give enetimer i dressur og holdundervisning i springning.¨
Er dette noget for dig så kontakt Helle Pedersen 21966925 så du kan blive skrevet op
.
Grilpølser og ponycermoni
14-06-2011 12:00
Lørdag den 18. juni får vi beløningen for vores arbejde under Sydjysk Horse Show når rideskolens nye pony bliver afleveret. Vi tænder grilen klokken 16.30 og ponyen kommer klokken 17.00 hvor den for første gang skal rides på Aabenraa Rideklub!
Wup Wup! Kom glad!!
Taksameteret tæller i barometeret!
01-05-2011 12:00
Der er nu hængt hjælperlister op på Mønterhøj! - Tjek dem ud! Jo flere vagter vi kan udfylde des tættere kommer vi på en ny pony til klubben!
Se yderligere info her.
Har i spørgsmål kontakt evt. Helle P, Claus, Claudia eller Jette.
Reviderede ordensregler
27-04-2011 21:23
Så er vores ordensregler opdateret og revideret. Se nærmere under om klubben under opstaldingsregler og etik. Der vil på opslagstavle i klubben komme et opslag hvor det nærmere specificeres hvor der er ændringer og med forklaringer på disse.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Nyt opstaldermøde
14-04-2011 20:45
Endnu engang inviteres alle opstaldere til informationsmøde omkring opstalding i forbindelse med Sydjysk Horse Show
Det nye møde afholdes tirsdag den 19. april 2011 kl. 19.30 i rytterstuen
Vi vil gerne præsentere et nyt forslag vdr. opstalding under de to stævner i maj måned, som vi ønsker at drøfte med jer.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Opstaldermøde
01-04-2011 15:01
Hermed inviteres alle opstaldere til informationsmøde omkring opstaldning i forbindelse med Sydjysk Horse Show.
Mødet afholdes torsdag den 7. april 2011 kl. 19.00 i Rytterstuen
På mødet vil bestyrelsen informere omkring tidspunkter mv. for fraflytning af bokse i forbindelse med stævnerne i maj måned. Vi vil gerne på mødet have en tilkendegivelse af hvem som har brug for hjælp til at finde anden løsning.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen Information fra bestyrelsen
01-04-2011 14:52
Den ny bestyrelse har, som det fremgår andet sted på hjemmesiden og på opslag på tavlen på Mønterhøj, konstitueret sig. Vi har haft de første to møder hvor vi har brugt tid på lidt ”brandslukning” af forskellig art samt igangsat arbejdet med at få skabt lidt struktur i både bestyrelsesarbejdet og i klubben. Vi har som det første sikret kontinuiteten i bestyrelsen ved at sikre at minimum 2 medlemmer af bestyrelsen fortsætter i bestyrelsesarbejdet næste år. Dermed er ét punkt fra formandens beretning, da på plads. Så mangler vi ”bare” de sidste to punkter J…..
Vi har besluttet at inddrage de to suppleanter i bestyrelsesarbejdet (i lighed med sidste år). Derudover vil Helle også deltage på møderne således, at vores daglige leder er orienteret om hvad bestyrelsen arbejder med og også kan informere den anden vej, samt have mulighed for at komme med input og forslag til bestyrelsen.
Vi arbejder vi på at få beskrevet bestyrelsens vision for klubben, få fastlagt og nedskrevet diverse regler for Mønterhøj, finde ud af hvilke udvalg vi vil have etableret, samt beskrive disse udvalgs opgaver. Der er derudover en del praktiske opgaver som vi er nødt til at prioritere så som silo, traktor som skal have ny kobling, oprydning, fundet weekend afløser for Ejvind, Sydjysk Horse Show samt stævner generelt osv. osv.
Kort sagt vi er godt i gang.
Bestyrelsen har som et fokusområde at sikre information til Jer medlemmer om hvad vi arbejder med. Vi har ikke endnu besluttet i hvilken form vi vil informere, men som sagt så HAR medlemsinformation en høj prioritet.
Har I som medlemmer emner som I ønsker bestyrelsen skal tage op, forslag til aktiviteter eller lignende så er I naturligvis velkommen til at kontakte os, pr. mail eller telefon.
På bestyrelsens vegne
Med venlig hilsen
Claus Krebs
<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
>